با گذشت زمان، دیجیتال مارکتینگ دچار گسترش و توسعه زیادی شد تا جایی که طیف عظیمی از افراد به انجام امور مربوط به آن پرداخته و به نوعی با این حوزه ارتباط گرفتند. در این بین، روش های تبلیغاتی مختلفی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی در قالب دیجیتال مارکتینگ مطرح شد که یکی از رایج ترین آن ها اینفلوئنسر مارکتینگ است. در حال حاضر در زمینه های مختلفی اینفلوئنسرها مشغول فعالیت اند اما این فعالیت در بسیازی از زمینه ها برای کسب و کارها نتیجه ای ندارد؛ چرا که این اینفلوئنسرها فیک بوده و تبلیغات آن ها بازدهی ندارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع اینفلوئنسرهای واقعی و فیک بپردازیم.
بازاریابی مدرن و ویژگیهای کارشناسان بازاریابی
آژانسهای بازاریابی در آستانه ورود به دوران دیجیتال
بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز چگونه کار میکند؟
دیجیتال مارکتینگ از ابتدا تا انتها