امروزه از اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی ایران یاد می شود که در آن میلیون ها کاربر فعال وجود دارد. در حال حاضر این بستر یکی از بهترین بسترهای دیجیتال مارکتینگ بوده و کسب و کارهای متعددی در این شبکه اجتماعی سرمایه گذاری می کنند. به طور کلی، محتوا در اینستاگرام در قالب پست و استوری قابل انتشار است و کسب و کارهایی که قصد تبلیغ خدمات شان را دارند بایستی از این طریق با کاربران در ارتباط بوده و آن ها را به سوی کسب و کارشان روانه کنند. در این مقاله قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که برای کپشن یک پست تبلیغاتی بسیار عالی و حرفه ای می باشد. با ما همراه باشید.
بازاریابی مدرن و ویژگیهای کارشناسان بازاریابی
آژانسهای بازاریابی در آستانه ورود به دوران دیجیتال
بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز چگونه کار میکند؟
دیجیتال مارکتینگ از ابتدا تا انتها